Tecknade flygvykort

Foton och andra konstverk som Du vill visa andra.
Lämplig storlek på foton i Galleriet är 750-1200 px på bredsidan. Är bilderna större syns inte hela bilden.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Tecknade flygvykort

Inläggav Sten Johnson » 27 nov 2008, 19:31

Hej Forumet!

Jag har roat mig med att teckna flygplan som jag har fattat tycke till. Ofta har jag visat dem här på forumet. Jag är nu inne på att trycka upp några för egen del som vykort. Min fråga är nu om någon annan skulle vara intresserad. På ett A3 ark får det plats 8 st. Jag hade tänkt att låta trycka upp 50 ark, kan man komma upp i 100 eller kanske 200, så blir stycke priset ett helt annat. Det skulle vara bra för mig att veta om Ni tycker det är en bra idé och i så fall vilka teckningar som platsar som vykort. Ni skulle göra mig en stor tjänst om Ni går in på min hemsida www.stentecknare.se (klicka på pennan FLYG) och väljer ut vilka åtta motiv Ni föredrar. Vill Ni sedan maila mig resultatet, så är jag mycket tacksam. stentecknare@bolina.hsb.se. Märker jag att det finns ett intresse så kan man erbjuda museér, flygdagar, m fl vykort till försäljning till ett hyfsat pris. Baksidan kommer att se ut som ett vanligt vykort, men också innehålla lite fakta om flygplanet.

Tackar på förhand Sten Tecknare
Användarvisningsbild
Sten Johnson
 
Inlägg: 102
Blev medlem: 23 feb 2008, 11:36

Återgå till Galleri - fotografier, konstverk och annat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst