![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Kenneth (som nu säkert också blir avstängd, men det bekommer mig inte ett jota)
Moderator: Sven-Erik Jönsson
Håller med till hundra och undrar var är vi på väg..........Kenneth Johansson skrev:Jag har, med stor bestörtning, fått veta att Lars Sundin, en av de få som verkligen anstränger sig för att hjälpa andra och svara på frågor här på SFF forum, har blivit avstängd. Detta är inget annat än en stor skam. Den ofta knastertorra och torftiga stil som präglar detta forum, har tack vare Lars inlägg åtminstone haft ett försonande drag. Nu, när Lasse inte finns kvar här, kan ni lika gärna lägga ner verksamheten.![]()
![]()
Kenneth (som nu säkert också blir avstängd, men det bekommer mig inte ett jota)
Jag vill först återigen klargöra att detta inte har varit ett lätt beslut att ta och det hänsköts till SFF styrelse. Avstängningar sköts annars på moderatornivå.Kenneth Johansson skrev:En person med dessa lysande meriter har alltså blivit avstängd från forumet. Det är alltså tacken för ett mångårigt engagemang i svensk flyghistoria och ett jättearbete nedlagt på att svara på kunskapstörstande flyghistorikers frågor.
Det allra minsta ni moderatorer kan göra är att återupprätta Lasse, be om ursäkt här på forumet samt ställa era platser till förfogande.
Skam! Skam! Skam!
Kenneth