Jag har tänkt förstora några av de bästa flygplansbilderna som jag har tagit genom åren och hänga dem i min lägenhet. Tänkt storlek är 30 x 40 cm, någon kanske ännu större.
Nu är problemet att jag hittar alldeles för många bilder som "platsar"! Efter att ha gallrat återstår fortfarande 25 stycken. Men skulle jag hänga upp så många skulle lägenheten vara översållad av flygplansbilder. Så nu måste jag få ner antalet till 15, ja helst 10.
Jag har "konsulterat" flickvän och andra icke flygintresserade, men eftersom att de inte förstår symbolvärdet i vissa av bilderna avviker urvalet allt för kraftigt från mitt eget. Så nu vänder jag mig till er, jag behöver er hjälp att välja!
Vänligen rangordna de 15 st bästa, snyggaste, värdefullaste bilderna enligt ditt eget tycke. Detta genom att ange numret för den bästa bilden först, numret för den näst bästa därefter, o.s.v.
Eftersom att dessa bilder är mina guldkorn vill jag absolut inte att de börjar spridas hej vilt över internet. Därför har jag lagt in en vattenstämpel rakt över resp. bild. Om någon stör sig på det ber jag om ursäkt för detta.
Hoppas nu att bilderna visas som de ska.