Andra viggen camo J35 ??
Moderator: Sven-Erik Jönsson
Andra viggen camo J35 ??
Vad e detta för J35 kärra som har tydligen Viggen kamo??
ser ut att vara en F kärra
-
Re: Andra viggen camo J35 ??
Hallå Zodiac,
intressant bild, vet Du var och när den är tagen?
Det är 35-7 (35107) som byggdes om till en J 35F prototyp...
mvh
Tommy
Strängnäs
intressant bild, vet Du var och när den är tagen?
Det är 35-7 (35107) som byggdes om till en J 35F prototyp...
mvh
Tommy
Strängnäs
Hur kan det komma sig att jag får mer svar från ett annat forum om denna J35 än här? Denna sida borde vara en guld gruva för få svar på sina frågor! Men med medlems antal på ex antal tusen så är jag ganska förvånad över att svaren ej kommer!
- Christer Sidelöv
Som man ställer frågan får man svar! Du ställde en fråga här och fick ett korrekt svar direkt samma dag på samma forum där frågan ställdes i stället för en massa luddiga ickesvar på andra forum. Det är det som kallas guldgruva!Zodiac skrev:Hur kan det komma sig att jag får mer svar från ett annat forum om denna J35 än här? Denna sida borde vara en guld gruva för få svar på sina frågor! Men med medlems antal på ex antal tusen så är jag ganska förvånad över att svaren ej kommer!
Det är nog sant som du säger Christer!!Christer Sidelöv skrev:Som man ställer frågan får man svar! Du ställde en fråga här och fick ett korrekt svar direkt samma dag på samma forum där frågan ställdes i stället för en massa luddiga ickesvar på andra forum. Det är det som kallas guldgruva!Zodiac skrev:Hur kan det komma sig att jag får mer svar från ett annat forum om denna J35 än här? Denna sida borde vara en guld gruva för få svar på sina frågor! Men med medlems antal på ex antal tusen så är jag ganska förvånad över att svaren ej kommer!