Mätaren på
Moderator: Sven-Erik Jönsson
-
Mätaren på
Dethär borde väl höra till serien dumma frågor, på SFF öppningssida där bilden byts dagligen tror jag, fanns för några dagar sen en mätare eller nån visare i alla fall, liknade en klinometer, vad visar denna och på vilket plan.Hoppas ni förstod min tankegång.
ägare till en Ranger 440
Re: Mätaren på
Jag gissar att du såg bilden med texten: "Fartmätaren på Lars de Jounges DH 82 Tiger Moth sitter på vänster vingstötta." eller bilden: "Fartmätaren på DH 82 Tiger Moth SE-CHG, fotograferad på Barkarby den 17 december 2006 ".
Bilderna till bildväxlaren är gömda under den märkligt benämda fliken "Flyghistoria/Digitala böcker".
Tillägg från webbmaster: länken i menyn har tyvärr varit felaktig till bilderna i bildväxlaren. Det är rättat nu, så att man hamnar på Digitala böcker när man vill välja det. Samtliga bilder i bildväxlaren kan ses här.
Bilderna till bildväxlaren är gömda under den märkligt benämda fliken "Flyghistoria/Digitala böcker".
Tillägg från webbmaster: länken i menyn har tyvärr varit felaktig till bilderna i bildväxlaren. Det är rättat nu, så att man hamnar på Digitala böcker när man vill välja det. Samtliga bilder i bildväxlaren kan ses här.
-