Norskt Flyghistoriskt fackseminarium 10-12 Feb.

Här kan Du skriva flygrelaterade frågor och inlägg som behandlar både historia eller nutid.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Användarens profilbild
Mats Averkvist
Kontakt:

Norskt Flyghistoriskt fackseminarium 10-12 Feb.

Inlägg av Mats Averkvist »

Invitation till Fagseminar 2011

Norsk Luftfartsmuseum har glädjen att invitera till årets största norska luftfartshistoriska arrangemang – Fagseminar 2011. Programmet: http://www.luftfart.museum.no/Nyheter/F ... 202011.pdf

Anmälning: http://www.luftfart.museum.no/Nyheter/F ... g_2011.pdf

Du kan skicka anmälningsschemat till May Karin på mail: may.karin.stamnes@luftfart.museum.no eller fax: +47 75 50 78 51.

Vi hoppas att du finner programmet så spännande och attraktivt att du önskar delta. Samtidigt vill det ge dig möjlighet att upprätthålla, utveckla och knyta nya kontakter inom fältet luftfartshistoria. Det er här vi möts!

Vi har kommit bra in i rutinen med att hålla seminariet varannat år i Bodø, och varannat år ute i landet. I år är det Bodø som gäller. Vi tror det er värdefullt för alla deltagare som då får möjlighet till att möta oss som är ansvariga för Norsk Luftfartsmuseum och besöka våra faciliteter, också bakom kulisserna.

Som direktör för Norsk Luftfartsmuseum sedan maj 2005 har det varit en glädje att få vara ansvarig för detta seminarium, som i sin nuvarande form har existerat sedan år 2000. Årets Fagseminar är det sista jag arrangerar. Kan du inte komma vill jag säga tusen tack för det goda samarbetet genom åren och jag hoppas på återseende.

Till dig som kommer till Bodø vill jag kunna tacka direkt.
Hjärtligt välkommen!

Sven Scheiderbauer
Direktör Norsk Luftfartsmuseum
Användarens profilbild
Mats Averkvist
Kontakt:

Re: Norskt Flyghistoriskt fackseminarium 10-12 Feb.

Inlägg av Mats Averkvist »

Drygt en vecka kvar...
Skriv svar

Återgå till "Svenskt Flyghistoriskt Forum - allmän del"