SFF årsmöte 2011

Här kan Du skriva flygrelaterade frågor och inlägg som behandlar både historia eller nutid.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Användarens profilbild
Emil Lindberg

SFF årsmöte 2011

Inlägg av Emil Lindberg »

När får man reda på om man fick plats på årsmötet? Deltagarantalet var begränsat till 250 personer och därför anmälde jag mig så fort jag fick anmälningsblanketten i posten.

Det är ju aningen dumt att beställa hotellrum om man ändå inte får plats på mötet. Och berörd helg närmar sig med stormsteg. Någon typ av skriftlig bekräftelse eller svar vore önskvärt.
Användarens profilbild
Sven-Erik Jönsson
Site Admin

Re: SFF årsmöte 2011

Inlägg av Sven-Erik Jönsson »

Jag kommer inom ett par dagar lägga ut deltagarförteckningen på SFF hemsida under fliken årsmöte.
Utan att säkert veta, så tror jag att Du hade fått ett direkt besked från kansliet om det redan var fullbokat när Din anmälan kom in.
/Sven-Erik
Användarens profilbild
Sven-Erik Jönsson
Site Admin

Jag kommer inom ett par dagar lägga ut deltagarförteckningen och övriga årsmöteshandlingar på SFF hemsida under fliken årsmöte.
Utan att säkert veta, så tror jag att Du hade fått ett direkt besked från kansliet om det redan var fullbokat när Din anmälan kom in.
/Sven-Erik
Användarens profilbild
Emil Lindberg

Ålrajt, ska hålla utkik där
Användarens profilbild
Sven-Erik Jönsson
Site Admin

Deltagarförteckningen ligger ute sedan i lördags. Den kan komma att uppdateras.
Verksamhetsberättelsen är på plats sedan i går och dagordningen skall läggas in ganska snart.
/Sven-Erik
Användarens profilbild
Emil Lindberg

Jag önskar tacka arrangörerna och alla deltagare - en mycket trevlig tillställning. Som vanligt fördes många trevliga samtal och stämningen var härlig. Att få se "uppvisning" med Tiger Moth och Spitfire i luften var mycket uppskattat och ett trevligt vårtecken!
Skriv svar

Återgå till "Svenskt Flyghistoriskt Forum - allmän del"