Hallå!
Sitter och försöker att uppdatera mina gamla listor. Kan någon bekräfta om/att 61070/70 fortfarande befinner
sig på Anders Ljungstedt-skolan? Hittade en notering från 2010 att kärran renoveras till flygdugligt skick och att
den (eventuellt) ska användas av F 3 Veteran flygklubb?
Tack
Tommy Johansson
sweforce@gmail.com
SK 61 Bulldog
Moderator: Sven-Erik Jönsson
- Fredric Lagerquist
- Moderator
Re: SK 61 Bulldog
Tror att F 3 Veteranflygklubb och FC flygklubb har gått ihop. SE-MEK lär snart vara i luften...Tommy Johansson - ToJ skrev:Hallå!
Sitter och försöker att uppdatera mina gamla listor. Kan någon bekräfta om/att 61070/70 fortfarande befinner
sig på Anders Ljungstedt-skolan? Hittade en notering från 2010 att kärran renoveras till flygdugligt skick och att
den (eventuellt) ska användas av F 3 Veteran flygklubb?
Tack
Tommy Johansson
sweforce@gmail.com
Ljungstedtska har filial på Malmen, inte omöjligt att MEK-bullen står där
-
Tack Fredric,
jag hittade också denna sajt efter ett par timmars letande, fina bilder på flera ex Svenska kärror.
http://www.sabulldogsusa.com/photos.php
Det finns också tre stycken bilder på just 61070 i en hangar och på en av dessa, ser man nosen av TP 86 -86002
som är utlånad till skolan på Malmen.
En Toby skriver i bildtexten att de renoverar denna, så jag misstänker att "70" finns kvar i deras hangar.
Tommy
jag hittade också denna sajt efter ett par timmars letande, fina bilder på flera ex Svenska kärror.
http://www.sabulldogsusa.com/photos.php
Det finns också tre stycken bilder på just 61070 i en hangar och på en av dessa, ser man nosen av TP 86 -86002
som är utlånad till skolan på Malmen.
En Toby skriver i bildtexten att de renoverar denna, så jag misstänker att "70" finns kvar i deras hangar.
Tommy
- Fredric Lagerquist
- Moderator
Nema Tommy Här är en bild från siten du länkade till.