Hej Martin,Jag fick då en reprimand om att så fick jag inte skriva.
Kan du så att jag är med på banan förtydliga? Var den intern eller extern och vad motiverade?
Hälsn
Nicklas
Moderator: Sven-Erik Jönsson
Hej Martin,Jag fick då en reprimand om att så fick jag inte skriva.
Inte bara Nicklas är intresserad av vad man från ledande håll i SFF har att säga i detta ärrende, så även jag (och jag tror rätt många fler).Nicklas Lennartsson skrev:Följer denna tråd med intresse och undrar stillsamt om Kurt Ivarssons senaste information stämmer? Det har ju gått några dagar nu. Har någon i ledande befattning inom SFF möjlighet att kommentera?
Vänlig hälsn
Nicklas
Kurt Ivarsson har inte på något sätt visat några fakta som bekräftar det han skriver. När och hur skulle Departementet ha uttryckt sig så? Finns därför ingen anledning att kommentera det inlägget ytterligare.”att man inom Departementet uttrycker sin förvåning över "FlygSveriges" agerande, främst genom att Sveriges största förening för flyghistoriker, SFF, i brev till Trafikverket 2013-03-18 frankt förklarar att den av Trafikverket beställda och genomförda utredningen "bygger på en subjektiv bedömning" och att SFF med 6000 medlemmar "inte kan stödja utredningens förslag att lokalisera ett civilt luftfartsmuseum till Airport City" (Arlanda).”