Christer Sidelöv skrev:
... för det verkar vara betydligt färre som varit in där och tittat än antalet som läst den här tråden. Eller så kanske de flesta helt enkelt inte finner det intressant. Det här är även tänkt lite som ett experiment för att se om det finns ett intresse för liknande "bildreportage" framöver. Jag har som en del vet en hel del bilder liggande.
...
Man får skilja på antalet "visningar" och på hur många som läst (och njutit av!) det första inlägget. Så fort det kommer en enda kommentar, tenderar antalet visningar att öka markant, kanske nästan fördubblas, även om det i stort sett är samma personer som tittar igen (och då just bara på svaret/kommentaren). Så fungerar i alla fall min nyfikenhet!
Men visst, jag har känslan av att allmänna delen prioriteras, och att man kanske först när man får tid kikar in på galleriet. Det är ganska kul att se hur visningssifran fortsätter att stiga under många, många dagar.
Jag ser gärna fler bilder på forumet, hellre "ovanliga" än tekniskt bra bilder av vanliga motiv. Den teknik du valt är enklast om man vill ha en beskrivande text till varje bild. (Men det är ändå en del tidsödande plock...) Annars tycker jag man lika gärna kan ge klickbara länkar; då kan man också dra till med stora bilder de få gånger det behövs.
Jag kan tänka mig att några tittare hade problem med storleken på dina bilder. Men man måste nog ta till 1024 pixel för den typ av motiv det handlade om.
Lars S