Titta på detta! Visste du sällsynta och ovanliga version av P-51 Mustang? Länken nedan har några bilder och en fråga: denna version togs i bruk eller bekämpa? För att se alla bilder och svara på frågan ovan, besök länken nedan och lämna din kommentar.
http://aviacaoemfloripa.blogspot.com.br ... -jato.html
Bästa hälsningar!
En P-51 Mustang reaktion?
Moderator: Sven-Erik Jönsson
Re: En P-51 Mustang reaktion?
"Titta på detta! Visste du sällsynta och ovanliga version av P-51 Mustang? Länken nedan har några bilder och en fråga: denna version togs i bruk eller bekämpa? För att se alla bilder och svara på frågan ovan, besök länken nedan och lämna din kommentar."
Obegriplig rappakalja eller Googleöversättning.
Obegriplig rappakalja eller Googleöversättning.
- Lars Sundin
Re: En P-51 Mustang reaktion?
Till min förvåning gjorde Google en riktigt bra översättning från rappakalja-svenska till engelska:
"Look at this! Did you know the rare and unusual version of the P-51 Mustang? The link below has some pictures and a question: This version was taken or used to combat? To view all the pictures and answer the question above, visit the link below and leave your comment."
Meningen "This version... " är dock oklar. Och i andra meningen borde det vara "this unusual..."
Översättningstjänsten på Facebook är skandalöst dålig. Medan bilderna som bjuds på i den sajt som ständigt hänvisas av en viss skribent till kan vara rätt kul och ovanliga. (Tyvärr kan jag i editeringsläge inte se namn och sajtadress)
"Look at this! Did you know the rare and unusual version of the P-51 Mustang? The link below has some pictures and a question: This version was taken or used to combat? To view all the pictures and answer the question above, visit the link below and leave your comment."
Meningen "This version... " är dock oklar. Och i andra meningen borde det vara "this unusual..."
Översättningstjänsten på Facebook är skandalöst dålig. Medan bilderna som bjuds på i den sajt som ständigt hänvisas av en viss skribent till kan vara rätt kul och ovanliga. (Tyvärr kan jag i editeringsläge inte se namn och sajtadress)