De flesta webmastrar vill också som Sven-Erik Jönsson få in sina besökare via huvudfållan så att vi konfronteras med länkar till "allt annat". Tyvärr - och jag är lite

Åtminstone var det så här i går kväll när jag försökte lägga in den här texten. Nytt lösenord krävs och skickas till den epostadress som i mitt fall inte längre är riktigt aktuell. Inte konstigt om forumaktiviteten gått ned på senare tid.
Allas vår guru (ja, jag menar naturligtvis Lasse Sundin) brukar då och då påtala de underliga murar som SFF tycks ha byggt mellan själva föreningen och dess spegel på webben. Jag kan bara instämma. Särskilt sedan jag i den senaste SFT nr 1/2009 sidan 2 mittspalten läser vad ordföranden (Ulf Edlund) anser vara "vårt stora fönster utåt". Gissa vad! (Ledtråd: Det verkar vara prick 365 dagar sedan hans senaste - första? enda? - inlägg här.)
Om två månader är det årsmöte i Luleå. Finns det möjligen någon här (utöver vår webmaster) som kan ta sig ända dit upp och göra ett litet försök att få årsmötet att förstå vilket verkligt förnämligt skyltfönster detta forum är? Då kanske styrelsen till och med kan väckas upp ur sitt gammelmedietänkande och ge Sven-Erik Jönsson lite större underhållsresurser? Föreningen saknar ju - vad jag förstår - ingalunda ekonomiska resurser och dessutom vore det väl "flygsinnat" att hänga med i tiden...
Seve U