Andra viggen camo J35 ??

Här kan Du skriva flygrelaterade frågor och inlägg som behandlar både historia eller nutid.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Zodiac

Andra viggen camo J35 ??

Inlägg av Zodiac »

Bild

Vad e detta för J35 kärra som har tydligen Viggen kamo??
ser ut att vara en F kärra :!:
Tommy Johansson - ToJ

Re: Andra viggen camo J35 ??

Inlägg av Tommy Johansson - ToJ »

Hallå Zodiac,

intressant bild, vet Du var och när den är tagen?

Det är 35-7 (35107) som byggdes om till en J 35F prototyp...

mvh

Tommy
Strängnäs
Zodiac

Inlägg av Zodiac »

Hur kan det komma sig att jag får mer svar från ett annat forum om denna J35 än här? Denna sida borde vara en guld gruva för få svar på sina frågor! Men med medlems antal på ex antal tusen så är jag ganska förvånad över att svaren ej kommer!
Användarens profilbild
Christer Sidelöv

Inlägg av Christer Sidelöv »

Zodiac skrev:Hur kan det komma sig att jag får mer svar från ett annat forum om denna J35 än här? Denna sida borde vara en guld gruva för få svar på sina frågor! Men med medlems antal på ex antal tusen så är jag ganska förvånad över att svaren ej kommer!
Som man ställer frågan får man svar! Du ställde en fråga här och fick ett korrekt svar direkt samma dag på samma forum där frågan ställdes i stället för en massa luddiga ickesvar på andra forum. Det är det som kallas guldgruva!
Zodiac

Inlägg av Zodiac »

Christer Sidelöv skrev:
Zodiac skrev:Hur kan det komma sig att jag får mer svar från ett annat forum om denna J35 än här? Denna sida borde vara en guld gruva för få svar på sina frågor! Men med medlems antal på ex antal tusen så är jag ganska förvånad över att svaren ej kommer!
Som man ställer frågan får man svar! Du ställde en fråga här och fick ett korrekt svar direkt samma dag på samma forum där frågan ställdes i stället för en massa luddiga ickesvar på andra forum. Det är det som kallas guldgruva!
Det är nog sant som du säger Christer!!
Skriv svar

Återgå till "Svenskt Flyghistoriskt Forum - allmän del"