Ny film från TeamM (Göteborg Aero Show 2010)

Här kan Du skriva flygrelaterade frågor och inlägg som behandlar både historia eller nutid.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Användarens profilbild
TilleTeamM
Kontakt:

Ny film från TeamM (Göteborg Aero Show 2010)

Inlägg av TilleTeamM »

Hej alla,

Jag hoppas att ni liksom jag har njutit av ledighet i helgerna. Själv är jag så där lagom "bugastinn" (någon i norr som inte fårstod detta?)
som man ska vara som skåning i dagarna mellan Jul och nyår.

"Bugastinn = Rejält mätt (skånska) (källa: http://www.folkmun.se)"

Oss emellan (och det här vill jag att ni håller för er själva) så sliter jag som ett djur för att jag ska nå fram till FÖRSTA(!) hålet i min älskade
livrem! Jag fick den av Bertil (TeamM) för ca. 7 år sedan, ett rejält bälte i ytterst slitstarkt läder och med bältespänne i någon slags tung
metall, med gjuten text som lyder "BORN TO RUN"...

Nu syftar texten kanske inte direkt på mig utan är nog mer reklam för det fordon vars bild även är gjutet i spännet. Men det håller fortfarande
ihop i alla fall, även om antalet hål nu sjunger på sista versen. Det första hålet börja dessutom mer likna en elips...

Nog om detta. Jag vill önska er alla på forumet en God Jul och ett Gott Nytt flygår! Vill ni så ta kontakt med SFF Medlemsservice ty dessa
säljer nu TeamM:s senaste flygfilm på DVD "Air Show Special 2010". DVD:n har som huvudfilm "Göteborg Aero Show 2010" och som bonusfilmer "Försvarets flygdag" på Malmslätt, "Mikael Carlsons flygning på Gärdet" i somras och "Återinvigning av Flygvapenmuseum" i Linköping.

DVD:n har en total speltid på drygt 2 h.
Speaker är Jasmine Cederqvist.

En direkt länk till filmen har ni här: http://www.teamm.se/product.asp?product=269

Må så gott alla!
/Tille, TeamM
Kent Schram

Re: Ny film från TeamM (Göteborg Aero Show 2010)

Inlägg av Kent Schram »

"Innehåller även denna gång ett easter egg" Var var det 2009 då? Har inte funnit svaret. (Jo jag har en gissning).

Kent.S
Halmstad
Användarens profilbild
TilleTeamM
Kontakt:

Re: Ny film från TeamM (Göteborg Aero Show 2010)

Inlägg av TilleTeamM »

Halloj KentS,''

Jodå, det finns ett easter egg på Air Show Special 2010. Det är kanske någon annan på forumet
som hittat det i förra årets Air Show Special DVD? Alltså i 2009 års DVD, inte i 2010 års upplaga...

så fall är det fritt fram att berätta det för KentS nu. :-)

/Tille, TeamM
Skriv svar

Återgå till "Svenskt Flyghistoriskt Forum - allmän del"