I følge mine notater, så er de gjenværende individene:
F-5A (enseters)
67-14896 F-5A-35 DP-C > 896
67-14902 F-5A-35 DP-I > 902
69- 7128 F-5A-40 MU-C > 128
69- 7130 F-5A-40 RI-H > 130
69- 7131 F-5A-40 MU-M > 131
69- 7133 F-5A-40 RI-J > 133
69- 7134 F-5A-40 DP-F > 134
F-5B (toseters)
64-13387 F-5B-10 PX-H > 387
66- 9243 F-5B-20 RI-Z > 243
66- 9244 F-5B-20 RI-Y > 244
67-14906 F-5B-25 DP-W > 906
67-14907 F-5B-25 DP-X > 907
67-14908 F-5B-25 DP-Y > 908
67-14909 F-5B-25 DP-Z > 909
69- 7136 F-5B-30 RI-Z > 136
Norske skvadroner brukte koder etter Britisk mønster til 1972/73.
PX- 336 på Rygge flystasjon.
RI- 334 Bodø.
MU- 338 Ørland
DP- 718 Sola. Denne skvadronen hadde som hovedoppgave å overføre nye flygere utdannet i USA til Skandinaviske forhold.
Flere av flyene har byttet skvadron etter at tallkodene ble innført.
134 med sine "Tigerfarger" tilhørte en periode 338, som i NATOsammenheng er den Norske "Tigerskvadronen", og bruker "Tiger" som radiokallesignal på de fleste tokter. Men ikke som QRA. Før det ble "Tiger", så var signalet "Jimmy".