Vad händer på Malmstlätt i juni?

Här kan Du skriva flygrelaterade frågor och inlägg som behandlar både historia eller nutid.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Användarens profilbild
TilleTeamM
Kontakt:

Vad händer på Malmstlätt i juni?

Inlägg av TilleTeamM »

Hej alla,

En kittlande rubrik kanske, men ack så man bedrar sig?

Min fråga är egentligen ställd av en kollega från tyskland som kommer till Malmen
för att se flyguppvisningen där den 3:e juni. Frågan är, enligt vad han hört, angående
att det ska vara en "Saab family day" i samband med Aerospaceforomeventet...

Är det någon som vet något om denna "Saab family day" eller har min kollega missuppfattat något?

/Tille, TeamM

PS. Vi i TeamM kommer att vara där för att filma så varför inte komma fram till någon av
oss och berätta vad ni egentligen tycker om TeamM:s flygfilmer! Nu har ni chansen att
säga till på skarpen om det är något ni saknar i filmerna eller någon annan åsikt, direkt
till oss! :-) Vi ses kanske där! DS./T
Användarens profilbild
Jan Holmqvist

Re: Vad händer på Malmstlätt i juni?

Inlägg av Jan Holmqvist »

I föregående länk

"SFF medlemmar är välkomna till VIP-flygdagen på Malmen, Linköping lördagen den 2 juni....Förutsättning för att bli insläppt på lördagen, är att SFF medlemskort visas vid entrén. "

Så på VIP/SAABs familjedag på lördagen kommer jag som medlem in men inte min bättre hälft? ;-)
Quintus 72 - SFF Blekinge
Användarens profilbild
Lennart Berns

Re: Vad händer på Malmstlätt i juni?

Inlägg av Lennart Berns »

Som framgått tidigare får man ta med bättre hälft, ett barn eller en vän. Viktigt dock att ha medlemskortet med sig.
Användarens profilbild
Sven-Erik Jönsson
Site Admin

Re: Vad händer på Malmstlätt i juni? - Program

Inlägg av Sven-Erik Jönsson »

Jag tycker det har varit svårt att hitta program för flygdagen, men här är något. Programmet för den 2 juni skall i princip vara det samma.
/Sven-Erik

http://www.eventregistrering.se/afs_att ... gramme.php
Skriv svar

Återgå till "Svenskt Flyghistoriskt Forum - allmän del"